Ble vist ikke no trening…

På torsdag ble jeg og mamma hentet av Gro. Det var tid for torsdagstrening igjen. Vi har jo ikke vært der på to ganger nå, siden mamma har hatt så mye lekser. Og jeg gledet meg mye til og bruke hodet igjen.

Når vi kom fram, sto alle på siden av treningsbanen. Det var vist så glatt ute på banen, så det var ikke noe vist å utsette eierne for det. De er jo ikke så gode til og helde seg på bena som oss fir bante, stakkar de har jo bare to.

Da ble det heller litt snusing på disse Bernerne, og jeg kjeftet litt på innpåslitne gutter.
Etterpå ble jeg satt i bilen sammen med Z og Embla, og mamma gikk inn for å skravle litt. Der var det vist en liten Berner valp på 9 uker. Hun sa den var så søt, men var i alle fall dobbelt så tung som meg, selv om den bare var 9 uker.

I går var jeg og mamma ute å trente litt på ungdomskolen. Var noen folk nedenfor, men jeg lot meg ikke distrahere. Da ble mamma litt stolt over meg. Jeg var veldig flink, men jeg liker ikke så godt å dekke på den kalde bakken. Men det forstår ikke mamma.

Mira..

Legg igjen en kommentar